Wagners kundeservice
72 45 44 43Man-fre: 8:00 - 20:00Ring til kundeservice
[email protected]Besvares normalt indenfor 1 hverdagSkriv en mail til kundeservice
Aktivér chat nederst til højreMan-fre: 8:00 - 20:00
Ofte stillede spørgsmål
Levering
Fragt afhænger af hvilken metode, du vælger. Du kan se fragtpriserne, når du går til kassen.
Butik: Vi tilbyder altid gratis fragt til butik, uanset ordrestørrelse.
Pakkeshop og erhvervsadresser: Gratis når du handler for 499 kr eller mere. Ellers kr. 29.
Hjemmelevering: Kr. 29 uanset ordrestørrelse.
Leveringstiden er 1-2 hverdage. Ordrer afgivet inden kl. 14.00 på hverdage afsendes samme dag.
Ja, under "Læg i kurv" knappen kan du vælge "Reservér i butik". Butikken lægger derefter varen til side til dig, og du kan hente den 1-2 timer efter reservationen. Du vil få en bekræftelse, når butikken har fundet varen frem. I enkelte tilfælde kan butiksbeholdningen være forkert. Er dette tilfældet vil du få besked.
Obs. Du kan kun bestille en vare af gangen. Skal du bruge flere varer, skal du blot reservere igen.
Ja, vælg butikken som leveringsmulighed, når du afgiver din bestilling. Det er gratis at bestille til butik.
Nej, det er desværre ikke muligt at afhente din ordre på vores hovedkontor.
Kontakt hurtigst muligt kundeservice, så vil vi forsøge at rette adressen inden ordren afsendes.
Returnering og ombytning
Du har 365 dages returret. Returretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Du kan bytte alle varer, også nedsatte.
Returnering i butik
Du kan altid returnere dine varer i vores butikker. Medbring blot din faktura.
Send varerne retur
Send varerne retur ved at følge vejledningen.
Køb på hjemmesiden: Byttemærke(r) vedhæftes fakturaen, der sendes til din e-mail. Print byttemærke(r) og vedlæg din gave. Modtageren kan bytte i alle vores butikker i op til 365 dage.
Butik: Oplys at varen er til gave. Vores personale pakker naturligvis gaven pænt ind og påklistrer byttemærke. Modtageren kan bytte gaven alle vores butikker i op til 365 dage.
Du kan ombytte varen i alle butikker. Hvis du vil bytte en vare købt på webshoppen, fx til en anden størrelse, skal du returnere varen og lægge en ny bestilling i den ønskede størrelse.
Ja, du kan bytte og returnere i alle butikker. Medbring blot din faktura.
Normalt behandles din returnering og tilbagebetaling inden for 7 hverdage. I sjældne tilfælde kan der gå længere tid. Kontakt venligst kundeservice, hvis der er gået mere end 14 hverdage.
Club Wagner
Butik: Oplys dit telefonnummer ved kassen.
Online: Indtast samme e-mail, som er tilknyttet dit medlemskab, når du går til kassen. Du kan nu se, hvor meget bonus du optjener, i ordreoversigten.
Butik: Oplys dit telefonnummer og oplys, at du gerne vil indløse din bonus.
Online: Gå til kassen og indtast samme e-mail, som er tilknyttet dit medlemskab. Du får derefter mulighed for at indløse din bonus.
Når du optjener bonus, kan du anvende den på dit næste køb.
Du kan indløse din bonus 365 dage om året i alle butikker og online.
Din bonus er gyldig i 2 år fra optjeningsdatoen.
Du optjener 5% bonus på alle varer, undtagen gavekort.
Nej, bonus kan ikke udbetales til kontanter.
Kontakt butikken og oplys dit bon nr.
Har du handlet online, kan du chatte med kundeservice ved at åbne dialogen nederst til højre.
Ja, medlemskabet er gratis og uforpligtende. Du kan til enhver tid melde dig ud.
Betaling og gavekort
Når du handler online, skal du godkende dine betalinger med enten MitID eller sms-kode og adgangskode.
Sådan gør du
- Indtast dine kortinformationer som normalt
- Godkend betalingen med MitID eller sms-kode + adgangskode
- Betaling gennemført: Efter godkendelse gennemføres din betaling og du får vist en kvittering.
Du kan læse mere på NETS hjemmeside ved at klikke her, hvor du også kan registrere dit betalingskort til brug af sms + kode. Du kan også finde yderligere information via din egen bank
Ja, du kan benytte gavekort i alle butikker og på hjemmesiden, uanset hvor de er købt.
Ja, værdien af gavekort kan udbetales til kontanter efter Betalingslovens gældende regler. Kontakt din lokale butik eller kundeservice for yderligere information.
Dit gavekort består af følgende informationer:
Information | Eksempel |
Gavekortnummer | 3200-123456 |
Kontrolkode # | 1234 |
Beløb | 400 |
Sådan gør du
- Indtast gavekortnummer i feltet "Rabatkode, gavekort og værdibevis" i kurven. Indtast hele nummeret inkl. bindestreg.
- Tast 4-cifret kontrolkode. Din kontrolkode starter med #.
Du skal ikke indtaste #, kun de 4 cifre, fx1234. - Tast beløb
- Klik "Indløs"
Dit gavekort fremgår nu i ordreoversigten.
Du kan betale med
- Dankort
- Visa-Dankort
- MobilePay
- ViaBill
- Visa
- MasterCard
- JCB
- Maestro
- Forbrugsforeningen
- Gavekort/Værdibevis
Produkter
Nej, vareudvalget varierer online og fra butik til butik. Men en størstedelen af vores sortiment vil kunne findes i både butik og online.
Ja, klik "Reserver i butik" under "Læg i kurv" knappen. Du kan derefter reservere varen og se, hvor den er på lager henne.
Skriv eller ring til kundeservice, så gør vi, hvad vi kan for at skaffe varen hjem.
Vi har prismatch og kan I mange tilfælde matche prisen.
Ja, du kan få renset dit tøj hos alle vores butikker. I samarbejde med et af landets førende renserier - Byens Rens, sikre vi at dit rensetøj bliver renset på den bedste og mest skånsomme måde.
Se yderligere information og indleveringsstederved at klikke her.
Ja, du kan få repareret og syet tøj og sko i alle vores butikker. I samarbejde med Byens Rens, kan du få dit tøj til skrædder og sko til skomager nemt og bekvemt.
Se yderligere information og indleveringssteder ved at klikke her.
International shipping
We recommend that you visit one of the following sites:
Please visit lindberghfashion.de for shopping Lindbergh styles in Germany.
Please visit lindberghfashion.se for shopping Lindbergh styles in Sweden.
Please visit lindberghfashion.com for shopping Lindbergh styles in EU.